Бразилія: Фермери страждають від низьких цін на кукурудзу і проблем з логістикою

Бразилія: Фермери страждають від низьких цін на кукурудзу і проблем з логістикою

Бразилія: Фермери страждають від низьких цін на кукурудзу і проблем з логістикою

Вартість бразильської кукурудзи за останні два місяці значно знизилася - з 200 $ / т до 159 $ / т на умовах поставки CIF, Сан-Паулу.

Чи не зупиняє падіння ціни навіть прогноз зниження виробництва кукурудзи в країні від МСГ США - відомство зменшило виробничі показники в 2017/2018 МР до 83,5 млн т (-1,5 млн т до попереднього прогнозу), говориться в повідомленні асоціації «Український клуб аграрного бізнесу »(УКАБ).

Як зазначається, забезпечити беззбитковість виробництва в поточному сезоні бразильським фермерам допоможе соя, яка на даний момент є більш привабливою в виробництві, враховуючи торгові війни між США і Китаєм. Оцінюючи високе світове виробництво кукурудзи і зростання ставок фрахту, в короткостроковій перспективі не варто очікувати зростання цін. Крім того, високі тарифи на внутрішні перевезення підвищують вартість імпортних добрив і хімічних речовин через збільшення транспортних витрат.

Аналітик ринків зернових і олійних культур УКАБ Ольга Харабара вважає, що до проблем з вартістю кукурудзи може додатися також логістика.

«Нагадаємо, що раніше комісія бразильського конгресу підтвердила рішення про підвищення рівня мінімальної вартості транспортування продукції в порти країни, що має бути розглянуте в конгресі Бразилії. Очікується, що в разі прийняття цього рішення це може додати негативного впливу на функціонування аграрної галузі країни і призведе до зростання цін на сільськогосподарські продукти на внутрішньому ринку », - сказала експерт.

Зокрема, за даними комісії з логістики та інфраструктури Національної спілки сільського господарства Бразилії, підвищення мінімальної вартості перевезень може збільшити витрати на транспортування зернових культур з штату Мату-Гросу в порт Сантос на 51% у разі, якщо автотранспорт повернеться в зворотному напрямку завантажений, і на 120% - якщо порожній.

«Зараз через проблеми з доставкою зерна в портах Бразилії на завантаження очікують близько 50 кораблів», - уточнила Харабара.